Vi hjälper dig med rätt information
Vi har sammanställt de vanligaste frågorna vi får in till vår kundtjänst:
Hur kan man hitta kontaktuppgifter till mäklaren?
Alla mäklare har en egen sida på erikolsson.se. Om du söker på mäklarens namn hittar du mäklarens kontaktuppgifter.
Kan vi skicka över dokument inför deklaration m.m.?
Kundtjänst behöver få in en bild på giltig id-handling, vilket/vilka dokument du önskar samt för vilken adress det gäller. Detta ska skickas till kundtjanst@erikolsson.se
Vad har ni för mäklararvode?
På Erik Olsson har mäklarna inget fast arvode utan detta är en överenskommelse mellan kund och mäklare.
Hur gör jag om jag vill komma på visning?
Kontakta den ansvariga mäklaren för visningen, alternativt boka in dig online via Hemnet eller vår hemsida.
Kan jag lägga upp en bostadsbevakning själv?
Du kan skicka ett bevakningsuppdrag till oss via vår bevakningssida. Vår kundtjänst kommer sedan att lägga upp en bevakning baserat på dina bevakningskriterier. Till bevakningssidan.
Hjälper ni till med styling inför en värdering?
Fråga din mäklare om hen samarbetar med en stylist som kan hjälpa dig.
Kan man hyra släpvagn från er?
OBS: detta gäller endast i Varberg. Ring oss på kundtjänst för att hyra släpet,
Vilka öppettider har era kontor?
Våra öppettider hittar du här.
Önskar du ej ta emot reklam via mail, sms eller brev?
Då mailar du in till personuppgiftsansvarig@erikolsson.se och förklarar vilken typ av reklam du inte önskar få framöver.